• 1402/12/08 - 21:58
  • - تعداد بازدید: 13
  • - تعداد بازدیدکننده: 13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree
۲۶۱ کیلومتر خط انتقال آب روستایی خراسان شمالی اصلاح شد

۲۶۱ کیلومتر خط انتقال آب روستایی خراسان شمالی اصلاح شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: ۲۶۱ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در مناطق روستایی استان از ابتدای سالجاری تاکنون اصلاح شد.

رضا نعیمی اظهار کرد: اصلاح ۳۹ کیلومتر از خطوط انتقال آب و شبکه آبرسانی شهری نیز در این بازه زمانی انجام شده است.

وی افزود: این اقدام با هدف پایداری و ساماندهی توزیع آب شرب در شبکه آبرسانی و افزایش فشار آب در روستاها و شهرها انجام شده است.

نعیمی با بیان اینکه فرسودگی شبکه های آبرسانی از دلایل اصلی هدر رفت آب است، گفت: بخشی از آب شربی که در شبکه‌های آبرسانی وجود دارد به واسطه فرسودگی شبکه و یا حوادث از دسترس خارج می‌شود که در این راستا اصلاح و بازسازی خطوط آبرسانی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: جدای از فرسودگی شبکه ها، کنتورهای خراب، انشعابات فرسوده و غیرمجاز نیز از دیگر عوامل هدر رفت آب است که در این راستا ۱۰ ماهه امسال، پنج هزار و ۵۵۰ دستگاه کنتور فرسوده و معیوب آب شرب استان شناسایی و تعویض شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی تصریح کرد: تعویض کنتورهای معیوب جدای از اینکه از هدر رفت آب و اثرات منفی آن بر تاسیسات آب‌رسانی جلوگیری می‌کند، شرایط لازم برای کنترل مصرف و خدمات‌رسانی بهتر به مشترکان را نیز فراهم می‌ کند.

شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی ۳۵۵ هزار و ۹۷۰ مشترک آب در شهرها و روستاهای خراسان شمالی و ۸۹ هزار و ۳۰ مشترک فاضلاب دارد.

  • گروه خبری : آب,پروژه
  • کد خبر : 238
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

مشترکین خانگی شهری
مشترکین خانگی شهری

0

مشترکین غیرخانگی شهری
مشترکین غیرخانگی شهری

0

مشترکین خانگی روستایی
مشترکین خانگی روستایی

0

مشترکین غیر خانگی روستایی
مشترکین غیر خانگی روستایی

0