• 1403/03/19 - 12:40
  • - تعداد بازدید: 227
  • - تعداد بازدیدکننده: 224
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

برگزاری جلسه وصول درآمد امور آب و فاضلاب شهرستان شیروان با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

جلسه وصول درآمد امور آب و فاضلاب شهرستان شیروان با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی ، معاونین مشترکین و مالی ، مدیر امور ، قاریان و تیم وصول در محل دفتر مدیریت امور شیروان برگزار شد.

 رضا عطایی (رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ),

رضا عطایی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با توجه به درآمد می‌تواند هزینه و خدمات رسانی داشته باشد، گفت: مشترکین با پرداخت به موقع قبوض، علاوه بر پایداری آب مورد نیاز خود، شرکت آب و فاضلاب را  در توسعه آبرسانی یاری می‌کنند.

عطایی افزود: بدهی برخی سازمان‌ها و تاخیر در پرداخت قبوض مشترکین باعث شده تا مطالبات زیادی برای شرکت آب و فاضلاب بر جای بماند که همین موضوع می‌تواند بر خدمات رسانی تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به عملکرد قاریان کنتور تاکید کرد: قاریان هرچه سریعتر قرائت‌های خود را به روز کنند وگزارش تغییرات کاربری، ساخت و ساز و غیره را از طریق دستگاه قرائت وارد نمایند و اپراتورها نیز بموقع در سیستم ثبت نمایند.

وی در ادامه با اشاره به مطالبات ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی امور آب و فاضلاب شهرستان شیروان از مشترکین خاطرنشان کرد:   انجام اقداماتی از جمله رفع شکستگی ها، شناسایی مشترکان پرمصرف، بازدید مستمر از انشعابات قطع شده، جمع آوری انشعابات غیرمجاز و جلوگیری از آبیاری درختان با آب شرب در مدیریت مصرف و وصول مطالبات بسیار تاثیرگذار است در نتیجه باید همه پرسنل امور برای وصول مطالبات تلاش مضاعف نمایند.

در پایان این جلسه از طرح جدید قرائت و وصول واحدهای صنعتی، امور شیروان مورد تقدیر قرار گرفت.

  • گروه خبری : جلسات
  • کد خبر : 344
اکرم دانش طلب
خبرنگار

اکرم دانش طلب

مشترکین خانگی شهری
مشترکین خانگی شهری

0

مشترکین غیرخانگی شهری
مشترکین غیرخانگی شهری

0

مشترکین خانگی روستایی
مشترکین خانگی روستایی

0

مشترکین غیر خانگی روستایی
مشترکین غیر خانگی روستایی

0