• 1403/03/08 - 07:39
  • - تعداد بازدید: 252
  • - تعداد بازدیدکننده: 224
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی با حضور علویان صدر رئیس هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفای کشور، مجید عبدالهی مشاور ،بازرس ویژه و مدیرکل حوزه مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور، مهدی رشیدی معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری و دیگر مسئولین استانی برگزار شد.

 رضا عطایی (رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ),

در این آیین و طی حکمی از سوی هاشم امینی مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، رضا عطایی بعنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی معرفی شد.
علویان صدر رئیس هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفای کشور در این مراسم با اشاره به اقدامات ارزنده رضا نعیمی مدیرعامل سابق این شرکت گفت: یک عمر تلاش و کوشش صادقانه و دلسوزی ایشان نسبت به منطقه و خدمات صورت گرفته در حوزه آب و فاضلاب قابل تقدیر است.
علویان صدر افزود: مسیر خدمت رسانی در جریان است و انتخاب مهندس عطایی بعنوان نیرویی جوان، کارآزموده، با تجربه چندین سال خدمت در عرصه آب و فاضلاب و بعنوان فردی متخصص که از دل این صنعت برآمده قطعا می‌تواند با همدلی و همیاری، همکاران خدوم این شرکت، مسیر موفقیت را به سلامت طی کند. وی در ادامه نگاه دولت به حکمرانی آب را نگاهی برنامه ریزانه دانست و عنوان کرد: صنعت آب و فاضلاب در تلاش است تا بهترین و با کیفیت‌ترین آب را بصورت پایدار با اقدامات جهادی در اختیار مشترکین قرار دهد.
وی افزود: در دولت سیزدهم به برکت اقدامات جهادی رییس جمهور شهید آیت الله رییسی، بیش از ۵۰۰۰ روستای کشور از نعمت آب شرب پایدار برخوردار شدند.
وی با بیان اینکه در برنامه ریزی‌های انجام شده، الگوی مصرف بر مبنای هر نفر تبیین شده است، خاطرنشان کرد: ۵۰درصد مشترکین آب کشور زیر الگوی مصرف هستند و این شرکت خود را موظف می‌داند از این مشترکین حمایت کند.
وی در پایان تاکید کرد: خلق درآمد، گران کردن آب نیست، درآمد پایدار در حوزه آب، تعریف فرصت‌ها بعنوان مکمل درآمد‌ها است که استفاده از پساب از آن جمله است.
در پایان این مراسم از خدمات دوساله رضا نعیمی قدردانی و رضا عطایی بعنوان مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی معرفی شد. ‌

 

  • گروه خبری : عمومی,جلسات,انتصابات
  • کد خبر : 332
اکرم دانش طلب
خبرنگار

اکرم دانش طلب

تصاویر

مشترکین خانگی شهری
مشترکین خانگی شهری

0

مشترکین غیرخانگی شهری
مشترکین غیرخانگی شهری

0

مشترکین خانگی روستایی
مشترکین خانگی روستایی

0

مشترکین غیر خانگی روستایی
مشترکین غیر خانگی روستایی

0